Асоціація малих міст України розпочинає серію навчальних вебінарів і тренінгів для представників місцевого самоврядування.
Участь за попередньою реєстрацією. Безкоштовно.
13 травня о 14:00
МАЙСТЕР-КЛАС "СИЛЬНІ КОМУНІКАЦІЇ ДЛЯ ГРОМАДИ"
від експертів з комунікацій Агентства стратегічних рішень ShiStrategies, першої і єдиної в Україні компанії, яка отримала найвищу у світі нагороду в сфері консалтингу – Constantinus Award від Всесвітньої організації CMC Global (ICMCI).
Поговоримо:
- Що робити, аби завоювати довіру мешканців, бізнесу, інвесторів, донорів?
- Як за допомогою комунікацій вирішувати проблеми громади та досягати стратегічних цілей?
- Як грамотно взаємодіяти з ключовими стейкхолдерами та навіщо громаді комунікаційна стратегія?
17 травня о 14:00
ВЕБІНАР “БЛАГОУСТРІЙ ГРОМАД 2021. СУЧАСНІ СВІТОВІ ТРЕНДИ”
Спікер: Булгакова Віталіна Миколаївна, керівник інжинирінгової групи “КМД Камбіо”.
Поговоримо про сучасні світові тренди у благоустрої
- Можливості реалізації сучасних тенденцій з КМД "Камбіо"
- Приклади реалізованих унікальних проектів (До / Після реконструкції / приклади бюджетів)
- Презентація технічного задання - опитувальника та прикладів безкоштовно розроблених концепцій благоустрою територій.
19 травня о 14:00
ТРЕНІНГ "ЕФЕКТИВНІ ТЕНДЕРИ ТА ЗАЛУЧЕННЯ МІЖНАРОДНИХ КОШТІВ У ГРОМАДУ"
Спікер: Олександр Кулак — директор по розвитку Компанії «ІНТЕЛЕКТ КОНСАЛТ ГРУП» (ICG),
кандидат наук з державного управління, директор ДП “ПРОЗОРРО» (2011-2015рр.)
Під час тренінгу розберемо такі теми:
1. Тендерний процес у громаді.
- Як організувати якісний та керований тендерний процес у громаді;
- Ризики, пов’язані із тендерним процесами та запобіжні заходи для них;
2. Робота з МФО - міжнародними фінансовими організаціями.
- МФО, що надають кошти громадам (ЄБРР, ЄІБ, НЕФКО, KFW, GIZ, тощо);
- Які працювати з МФО та приклади діючих програм?
- Як організувати роботу по залученню коштів МФО до розвитку громади?
20 травня о 15:00
ТРЕНІНГ "ЯК СТВОРИТИ БРЕНД МАЛОГО МІСТА"
Спікер: Вероніка Богуш — бренд-менеджер, керівник проектів в бренд-інжиніринговому агентстві VORONOVAGENCY CORPORATE BRANDING
Під час тренінгу розберемо:
- Технологію розробки бренда міста
- Що значить бренд для малого міста та громади
- Що робить сильні бренди такими сильними
- Приклади вдалих брендів міст
- Чому ми знаємо так мало прикладів брендингу міст в Україні
- Як інтегрувати бренд міста в повсякденне життя і комунікацію з місцевим населенням, туристами, інвесторами (недорогі і робочі ідеї)
21 травня о 14.00
ТРЕНІНГ "ПОТЕНЦІАЛ ДЕРЖАВНО0ПРИВАТНОГО ПАРТНЕРСТВА ДЛЯ РОЗВИТКУ ГРОМАД"
Спікер: Ірина Запатріна - доктор економічних наук, засновник академії публічно-приватного партнерства
До складу тренінгу входять такі курси:
- Цілі сталого розвитку – нова парадигма розвитку суспільства;
- Стратегії Сталого розвитку міст;
- Стала Інфраструктура та «орієнтовані на природу» рішення;
- Фінансування сталого розвитку міст;
- Публічно-приватне партнерство: основи;
- Державно-приватне партнерство в Україні;
- Ініціювання та запуск проєктів ДПП в Україні;
- Ризики публічної влади у проєктах ДПП;
- Вибір приватного партнера/концесіонера;
- Контроль за реалізацією проєкту на умовах ДПП
Обираємо івент за інтересами та плануємо свій графік.
Як завжди цікаво та інформативно?
?Будуємо Спроможні Громади Разом!!!
? +380963801739
? Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.