Під час зустрічі будемо говорити про:
✅Залучення місцевих жителів, бізнесу та туристів до активної участі у формуванні бренду території, а також стратегії збереження інтересу та взаємодії протягом тривалого часу.
✅Вплив бренду на розвиток туризму в регіоні та можливості створення унікального туристичного образу місцевості.
✅Вплив елементів інфраструктури та місцевого середовища на створення бренду території, а також можливості інфраструктурних рішень у формуванні гармонійного образу.
✅Визначення цільової аудиторії та розробки ефективних маркетингових стратегій, а також методи вимірювання ефективності бренду території.
✅Роль місцевих та регіональних органів влади у формуванні та розвитку бренду території та способи забезпечення ефективної взаємодії між владою та громадою для спільного розвитку.